Personální marketing a budování značky zaměstnavatele – Bc. Lucie Prokopová
Bc. Lucie Prokopová
Master's thesis
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
HR marketing and Employer branding
Abstract:
Cílem této diplomové práce je provedení analýzy interního personálního marketingu v rámci vybrané společnosti. Cílem je také provedení finálního zhodnocení a předložení návrhů. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena na dvě kapitoly. První část je věnována teorii o personálním marketingu, jeho charakteristice, marketingovému mixu v personalistice …moreAbstract:
The aim of this thesis is to perform an analysis of internal personnel marketing within the framework of the selected company. The aim is also to carry out a final evaluation and submit proposals. The diploma thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is divided into two chapters. The first part is devoted to the theory of personnel marketing, its characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Jana Pitrová, Ph.D.
- Reader: Vladimír Polák, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROKOPOVÁ, Lucie. \textit{Personální marketing a budování značky zaměstnavatele}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/g5s255/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix v podniku s prodejem spotřebního zboží
Karla Marcínová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights