Personální marketing a budování značky zaměstnavatele – Bc. Lucie Prokopová
Bc. Lucie Prokopová
Diplomová práce
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
HR marketing and Employer branding
Anotace:
Cílem této diplomové práce je provedení analýzy interního personálního marketingu v rámci vybrané společnosti. Cílem je také provedení finálního zhodnocení a předložení návrhů. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena na dvě kapitoly. První část je věnována teorii o personálním marketingu, jeho charakteristice, marketingovému mixu v personalistice …víceAbstract:
The aim of this thesis is to perform an analysis of internal personnel marketing within the framework of the selected company. The aim is also to carry out a final evaluation and submit proposals. The diploma thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is divided into two chapters. The first part is devoted to the theory of personnel marketing, its characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Jana Pitrová, Ph.D.
- Oponent: Vladimír Polák, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová
Název
Vložil
Vloženo
Práva