Integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ – Mgr. Ingrid Kmošková
Mgr. Ingrid Kmošková
Master's thesis
Integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ
Integrated Thematic Teaching at Primary School
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou integrované tematické výuky na 1. stupni ZŠ,vymezuje pojmy integrovaná výuka, projekt, strategie výuky atd. V teoretické části objasňuji pojem integrovaná výuka, kapitoly pojednávají o výhodách a nevýhodách ITV, uplatnění v českých školách, klíčových kompetencích s čímž je spjato i hodnocení žáků a projektu. Zaměřuji se také na výběr vhodných výukových metod …moreAbstract:
The diploma work is focused on the issue of the integrate thematic education in the first grade of the elementary school. It defines the names of integrate education, project, educational strategy, etc. My task in the theoretical part is to explain the terms of integrate education, chapters are dealing with advantages and disadvantages of the ITV, the use in Czech schools and their key capabilities …moreKeywords
integrace tematické vyučování projektová výuka klíčové kompetence hodnocení sebehodnocení klima třídy spolupráce strategie výuky aktivizující výukové metody integration thematic education project education key capabilities valorization self – assessment climate in the classroom cooperation strategy of education activating educational methods
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jbjs1/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Hana Filová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Aktivizující výukové metody v etické výchově na SŠ
Michaela Bohatcová -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Didaktické hry a aktivizující výukové metody v praktickém vyučování pro obory pozemního stavitelství
Jakub Strýček -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Aktivizující výukové metody ve výuce oboru hotelnictví a turismus
Jana Hlaváčková -
Aktivizující výukové metody v hodinách základů společenských věd na gymnáziu
Tereza Hammerová -
Aktivizující metody ve výuce na 1. stupni ZŠ: případová studie třídy
Lucie Míková -
Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka
Markéta Sedláková