Analýza chování spotřebitelů - tendence, změny – Anna LEJSKOVÁ
Anna LEJSKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza chování spotřebitelů - tendence, změny
Analysis of consumer behavior - tendency, variation
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na chování spotřebitelů v České republice. V první části tedy teoretické se zabývá vysvětlením, co je to spotřebitel, spotřební chování a jaké faktory toto chování ovlivňují. Následuje popis statistického výrazu, klasifikace CZ-COICOP, neboli Klasifikace individuální spotřeby dle účelu. Poté na popis statistických výrazů navazuje historický vývoj. Část historického …víceAbstract:
This bachelor thesis is aimed at consumer behavior in the Czech Republic. The first part focuses on the theoretical explanation of who a consumer is, consumer behavior and which factors influence this behavior. A clarification of statistical term, specifically Classification of CZ-COICOP. That is classification of individual expenditure according to purpose. A historically developmental account succeeds …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2017
- Vedoucí: Ing. Pavla Říhová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEJSKOVÁ, Anna. Analýza chování spotřebitelů - tendence, změny. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Vliv zvýšení spotřební daně z tabákových výrobků na chování spotřebitelé a potenciální dopady na příjmovou stránku státního rozpočtu
Violetta Kokyrch -
Spotřební chování a životní způsob čínských spotřebitelů v současné době
Haochen Tian -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Neuromarketing a spotřební chování
Silvie Vaculčíková -
Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel
Tereza Kolaříková -
Vliv rozvoje mobilních technologií na spotřební chování účastníků cestovního ruchu
Tereza Nosková -
Spotřebitel jako "quantified self": self-tracking, data-love a self-sharing jako nové rysy spotřebního chování
Jakub Smolek -
Spotřební chování -- vliv dětí na spotřební chování rodičů
Eva Fialová