Bc. Matěj Kavka

Diplomová práce

Návrh informační podpory pro řízení vztahů se zákazníkem

Design of Information Support for Customer Relationship Management
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Návrh informační podpory pro řízení vztahů se zákazníkem“ je analýza současného stavu, způsobu zavedení CRM systému a vytvoření konkrétního návrhu CRM řešení ve společ-nosti XYZ. První část je zaměřena na literární rešerši, která se zabývá významem CRM, projektového řízení a jeho metodami, řízením IT a měření výkonnosti CRM. V praktické části se zabývá současným CRM řešením …více
Abstract:
The subject of the diploma thesis "Proposal of information support for customer relationship management" is the analysis of the current state and the method of implementing a CRM system and the creation of specific design of a CRM solution in the company XYZ. The theoretical part is focused on the literature search, which deals with the impor-tance of CRM, project management and its methods, IT management …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
  • Oponent: Ing. David Brandejs

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika