Návrh informační podpory pro řízení vztahů se zákazníkem – Bc. Matěj Kavka
Bc. Matěj Kavka
Diplomová práce
Návrh informační podpory pro řízení vztahů se zákazníkem
Design of Information Support for Customer Relationship Management
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Návrh informační podpory pro řízení vztahů se zákazníkem“ je analýza současného stavu, způsobu zavedení CRM systému a vytvoření konkrétního návrhu CRM řešení ve společ-nosti XYZ. První část je zaměřena na literární rešerši, která se zabývá významem CRM, projektového řízení a jeho metodami, řízením IT a měření výkonnosti CRM. V praktické části se zabývá současným CRM řešením …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis "Proposal of information support for customer relationship management" is the analysis of the current state and the method of implementing a CRM system and the creation of specific design of a CRM solution in the company XYZ. The theoretical part is focused on the literature search, which deals with the impor-tance of CRM, project management and its methods, IT management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uhcgm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
- Oponent: Ing. David Brandejs
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane