Inovace a zákaznický přístup dle Tomáše Bati – Kateřina Navrátilová
Kateřina Navrátilová
Bachelor's thesis
Inovace a zákaznický přístup dle Tomáše Bati
Innovation and access to customer according to Thomas Bata
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá zákaznickou, inovační a sociální politikou tak, jak ji ve svém podniku uplatňoval Tomáš Baťa. Cílem práce je zhodnotit, do jaké míry jsou či nejsou uplatnitelné Baťovy principy podnikání ve zmíněných oblastech v současných podmínkách. K dosažení cíle jsou v jednotlivých částech práce nejprve vyjmenovány postupy prováděné v Baťových závodech, poté je zmíněna současná teorie …viacAbstract:
This batchelor thesis deals with the customer's, innovative and social policy in the way, how was performed in Bata's company. The goal of this thesis is to evaluate if the Bata's business principles in these areas are or aren't actual in the present. To achieve this goal were in particular areas first named methods perfomed in Bata's company. Then was mentioned current theory and final the comparison …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32255
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedúci: Vlastimil Mejdrech
- Oponent: Emil Antušák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32255
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane