Podpora malých a středních podniků v EU a ČR – Bc. Vlastimil Šesták
Bc. Vlastimil Šesták
Bakalářská práce
Podpora malých a středních podniků v EU a ČR
Support of Small and Medium Enterprises in the EU and CR
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsat význam malých a středních podniků pro ekonomiku státu a také zaměstnanost. Toto vše rozepisuji v dnešní době, době ekonomické krize, kdy význam těchto podnikatelů ještě vzrostl. Dále popisuji podporu malých a středních podniků v České republice a v Evropské unii i opatření, která z důvodu krize byla přijata v oblasti podpory podnikání. Snažím se zaměřit spíše na …víceAbstract:
The aim of this Bachelor’s paper is to describe the importance of small and medium-sized companies for the national economy and employment. I present these topics at the time of global economic crises when the importance of these companies rises. I also describe the support of small and medium-sized companies in the Czech Republic and in the EU, as well as security measures in the area of business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/g7eoa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: prof. Ing. Luděk Urban, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Obchodní strategie a její význam pro malé a střední podniky
Dominika Vodičková -
Strategické plánování a jeho význam pro malé a střední podniky
Daniel Dvořák -
Význam malých a středních podniků pro rakouskou ekonomiku a výzva digitalizace
Hana Kramlová -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Význam malých a středně velkých podniků a potřeba jejich podpory v EU
Miroslava Krupková -
Marketingový plán a jeho význam ve strategickém rozhodování malých a středních firem v oboru elektroinstalací.
Pavel Farabauer -
Vztah mezi úrovní Enterprise Risk Managementu a subjektivní finanční výkonností nefinančních malých a středních podniků v ČR
Lenka Syrová