Aplikace cíleného marketingu v cestovní kanceláři – Bc. Jan Škoda
Bc. Jan Škoda
Master's thesis
Aplikace cíleného marketingu v cestovní kanceláři
Targeted Marketing Application in Travel Agency
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem vhodného působení na současné a potenciální segmenty zákazníků cestovní kanceláře. Tyto segmenty jsou vytvořeny na základě technik cíleného marketingu a interních dat z cestovní kanceláře. Cílem je identifikovat segmenty zákazníků splňující podmínky efektivní segmentace a navrhnout pro ně vhodné marketingové aktivity. Dílčím cílem je sestavení žebříčku nejatraktivnějších …moreAbstract:
The master’s thesis deals with the proposal of suitable influence on current and potential segments of travel agency customers. These segments are based on targeted marketing techniques and internal travel agency data. The purpose is to identify customer segments that meet the conditions of effective segmentation and propose suitable marketing activities for them. A partial purpose is to compile the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Monika Jadrná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠKODA, Jan. \textit{Aplikace cíleného marketingu v cestovní kanceláři}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/g6rony/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights