Aplikace cíleného marketingu v cestovní kanceláři – Bc. Jan Škoda
Bc. Jan Škoda
Diplomová práce
Aplikace cíleného marketingu v cestovní kanceláři
Targeted Marketing Application in Travel Agency
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem vhodného působení na současné a potenciální segmenty zákazníků cestovní kanceláře. Tyto segmenty jsou vytvořeny na základě technik cíleného marketingu a interních dat z cestovní kanceláře. Cílem je identifikovat segmenty zákazníků splňující podmínky efektivní segmentace a navrhnout pro ně vhodné marketingové aktivity. Dílčím cílem je sestavení žebříčku nejatraktivnějších …víceAbstract:
The master’s thesis deals with the proposal of suitable influence on current and potential segments of travel agency customers. These segments are based on targeted marketing techniques and internal travel agency data. The purpose is to identify customer segments that meet the conditions of effective segmentation and propose suitable marketing activities for them. A partial purpose is to compile the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Monika Jadrná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková
Název
Vložil
Vloženo
Práva