Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty – Bc. Milan Milata
Bc. Milan Milata
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty
Customer relationship management and value creation and value added
Anotácia:
Práce se zabývá tématem řízení vztahů se zákazníky, tvorba hodnoty a přidané hodnoty. Každý z lidí má svoje potřeby a metody jak si splnit svůj sen. Každému vyhovuje jiný druh zboží a služeb a podle toho také lidé nakupují. Každý pochází z jiného prostředí, každý má jiné zvyky. Ale jednu věc mají všichni lidé společnou. Všichni chtějí perfektně nakoupit a být nadmíru spokojeni s výrobkem či službou …viacAbstract:
The work deals with customer relationship management, value creation and added value. Every people has its own needs and methods as you fulfill your dream. Each suits a different kind of goods and services according to the people buy. Each comes from different backgrounds, everyone has different customs. But one thing all human beings have in common. Everybody wants to be perfect to buy and very satisfied …viacKľúčové slová
Marketing trh prodávající kupující zákazník společnost firma prodej reklama silné a slabé stránky hrozby a příležitosti segmentace trhu výzkumy trhu marketingový mix produkt cena místo propagace tvorba hodnoty přidaná hodnota spokojenost zákazníka spotřebitelský trh kupní chování kulturní faktory sociální faktory osobní faktory kupní rozhodnutí analýza zaměstnavatel zaměstnanec dodavatelé odběratelé ekonomie struktura. Marketing seller buyer customer company firm sales advertising strengths weaknesses threats and opportunities market segmentation market research marketing mix product price place promotion value creation value added customer satisfaction consumer marketing purchasing behavior cultural factors social factors personal factors purchasing decisions analysis employer employee suppliers customers economics structure.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lucem/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2011
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Major Threats and Growth Opportunities in international Tourism in Pakistan
Sania Latif -
Evolution of money to CBDC: perspectives on the current state, opportunities and threats
Rauf Faizov -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Spokojenost zákazníků B-Fit fitness Frýdek-Místek
Petr CHAMRÁD -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti společnosti Česká podnikatelská pojišťovna a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Ondřej Novák -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Silné a slabé stránky retailové nabídky Sberbank CZ a.s.
Yaroslav Golub