Mehmet Berkay Yungevis

Master's thesis

Social media marketing strategies of Turkish airline companies

Strategie marketingu v sociálních médiích tureckých leteckých společností
Abstract:
Sociální média rychle rostou a firmy tak začaly využívat jejich výhod. Firmy aplikují různé strategie, aby získaly větší angažovanost zákazníků a účinně využívaly sociální média.Cílem této práce je analyzovat aktivity vybraných tureckých leteckých společností na platformách Facebook a Twitter. Na základě výsledků navrhnout doporučení pro zlepšení obsahu na těchto platformách. Za tímto účelem bylo analyzováno …more
Abstract:
Social media is growing rapidly and companies have started to take advantage of the benefits of social media. Companies developed different strategies in order to get more engagement and use social media effectively. The goal of this thesis was to analyze the selected Turkish airline companies’ activities on Facebook and Twitter platforms. Based on the result, recommendations were provided for selected …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2020
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Martin Machek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79745

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities

Theses on a related topic

All theses