Social media marketing strategies of Turkish airline companies – Mehmet Berkay Yungevis
Mehmet Berkay Yungevis
Diplomová práce
Social media marketing strategies of Turkish airline companies
Strategie marketingu v sociálních médiích tureckých leteckých společností
Anotace:
Sociální média rychle rostou a firmy tak začaly využívat jejich výhod. Firmy aplikují různé strategie, aby získaly větší angažovanost zákazníků a účinně využívaly sociální média.Cílem této práce je analyzovat aktivity vybraných tureckých leteckých společností na platformách Facebook a Twitter. Na základě výsledků navrhnout doporučení pro zlepšení obsahu na těchto platformách. Za tímto účelem bylo analyzováno …víceAbstract:
Social media is growing rapidly and companies have started to take advantage of the benefits of social media. Companies developed different strategies in order to get more engagement and use social media effectively. The goal of this thesis was to analyze the selected Turkish airline companies’ activities on Facebook and Twitter platforms. Based on the result, recommendations were provided for selected …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79745
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Martin Machek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79745
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Postoj studentů sociální práce, sociálních pracovníků a vzdělavatelů v sociální práci ke strategiím zvládání osobních problémů a k roli supervize v tomto zvládání v České republice a Chorvatsku
Martina Spoustová -
Machiavelismus a strategie sociální interakce v kontextu interpersonální závislosti
Jaroslav Malena -
Faktory pracovní spokojenosti pracovníků v sociálních službách v konkrétní neziskové organizaci
Silvie Halouzková -
Marcela Zemanová, František Thun-Hohenstein (1809-1870). Biografie šlechtice v kontextu proměn společnosti 19. století. Předkládaná disertační práce je první ucelenou biografií hraběte Františka Thun-Hohensteina (1809-1870), jednoho z nejdůležitějších představitelů českého uměleckého života 2. třetiny 19. století. Práce sleduje dva hlavní okruhy zájmu. Prvním je Thunova soukromá sféra, kde se zabývá jeho dětstvím, výchovou, vzděláním a cestováním v kontextu rodinných strategií. Nejdůležitějším momentem je pak Thunův mesaliační sňatek.který uzavřel roku 1846 a jehož následkem pozbyl jako prvorozený dědické právo na rodinný fideikomis.Druhou linií, kterou práce sleduje, je veřejné působení Františka Thuna. Jsou zmíněny Thunovy aktivity v sociální a filantropické oblasti a jeho politická kariéra v době předbřeznové a během revoluce roku 1848. Největší pozornost však autorka věnuje Thunově činnosti v oblasti výtvarného umění a památkové péče.
Marcela ZEMANOVÁ -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Navigace digitálním věkem: Role a strategie sociálních pedagogů v podpoře digitálních kompetencí u jejich cílových skupin
Romana Fraňková -
Seberegulace v sociální oblasti v kontextu zvládání zátěže, self-esteem a self-efficacy v období pozdní adolescence
Andrea Řezníčková -
Vztahy státu a nestátních neziskových organizací v oblasti migrace ze třetích zemí v letech 2014 a 2015 v České republice
Michaela Klíčníková