Mehmet Berkay Yungevis

Diplomová práce

Social media marketing strategies of Turkish airline companies

Strategie marketingu v sociálních médiích tureckých leteckých společností
Anotace:
Sociální média rychle rostou a firmy tak začaly využívat jejich výhod. Firmy aplikují různé strategie, aby získaly větší angažovanost zákazníků a účinně využívaly sociální média.Cílem této práce je analyzovat aktivity vybraných tureckých leteckých společností na platformách Facebook a Twitter. Na základě výsledků navrhnout doporučení pro zlepšení obsahu na těchto platformách. Za tímto účelem bylo analyzováno …více
Abstract:
Social media is growing rapidly and companies have started to take advantage of the benefits of social media. Companies developed different strategies in order to get more engagement and use social media effectively. The goal of this thesis was to analyze the selected Turkish airline companies’ activities on Facebook and Twitter platforms. Based on the result, recommendations were provided for selected …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Martin Machek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79745

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities

Práce na příbuzné téma

Všechny práce