Daniel Pospěch

Bachelor's thesis

Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

High School Students and their Perception of Radio Advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vztahem středoškolské mládeže k poslechu rádia a reklamních rozhlasových spotů. Teoretická část se podrobně věnuje teorii rozhlasu, jeho zařazení v rámci integrované marketingové komunikace a důležitým parametrům reklamních roz-hlasových spotů (délka, obsah, forma, atp.). Účelem práce je určit vývoj percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže za poslední …more
Abstract:
This bachelor thesis after to a high school students´perception of radio and radio adverti-sing. In the theoretical part, the topics such as theory of radio, its place withing integrated marketing communication or important attributes of advertising in radio are described. For purpose of the definition of development of perception radio advertising in last two years, there is used a comparative method …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pospěch, Daniel. Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe