Budování značky zaměstnavatele – Bc. Darina Podlenová
Bc. Darina Podlenová
Master's thesis
Budování značky zaměstnavatele
Developing of employer is brand
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá budováním značky zaměstnavatele. Na toto téma jsem se rozhodla pohlížet ze dvou oblastí a to marketingové a personální. V oblasti personální jde o budování značky společnosti jako zaměstnavatele, které je prvotně zaměřeno na stávající zaměstnance a na vytvoření silného postavení společnosti na trhu práce. V oblasti marketingu jde o produkt a vnímání spotřebitele. Diplomová …viacAbstract:
This graduation theses concerned with creation of employer brand. I decide looked upon on this topic from two point of view respectively marketing and personal view. The personal sphere is about creation brand of company like an employer, which is firstly focus on existing employee and to creation strong situation of company on employment market. Sphere of marketing is about product and perception …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nrff5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Ing. Vanda Bednářová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Prvky strategického konceptu "Blue Ocean Strategy" v českém podnikání
Yana Bilun -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Budování značky Annonce a faktory, které ho ovlivňují. Revitalizace značky Annonce
Roman Spáčil -
Budování značky prostřednictvím crowdfundingu
Marek Štepita -
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Budování globální značky produktu pomocí IMK
Kristína Kupcová -
Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky
Karolina Benešová -
Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují
Martina Štrombachová