Markéta FUSKOVÁ
Master's thesis
Kreativní svačiny pro děti 1. stupně ZŠ
Creative snacks for primary school children
Abstract:
Tato práce se zabývá dopoledním stravováním žáků na 1. stupni ZŠ. Teoretická část je rozdělena na dvě kapitoly. První kapitola je zaměřena na charakteristiku mladšího školního věku, základy zdravého stravování, návrhy dopoledních svačin a kreativní balení pokrmů. Součástí závěru první kapitoly je stručná charakteristika pojmu "kreativita". Druhá polovina teoretické části je zaměřena na programy a legislativu …moreAbstract:
This thesis deals with the morning snacks of pupils at the first stage of primary school. The theoretical part is divided into two chapters. The first chapter focuses on the characteristics of the younger school age, the basics of healthy eating, suggestions for the morning snacks and creative packaging of meals. Part of the conclusion of the first chapter is a brief description of the concept of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Petr Simbartl, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FUSKOVÁ, Markéta. Kreativní svačiny pro děti 1. stupně ZŠ. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ