Lenka Střelbová
Bakalářská práce
Sociální média v podnikové praxi
Sociální média v podnikové praxi
Anotace:
Cílem této práce bylo prozkoumání možností využití sociálních médií v podnikovépraxi.V teoretické části byl ve zkratce popsán vývoj technologií od vzniku prvníchelektronických komunikačních kanálů až k dnešnímu rozmachu sociálních médií. Právěsociálním médiím se věnuje tato práce podrobněji. Je zde rozepsáno jejich rozdělení azákladní principy fungování a to především s ohledem na využití v podnikové …víceAbstract:
The aim of this thesis was to explore using of social media in daily business.Theoretical part describes technological development since first electronicalcommunication channels until current boom of social media. This work particularly dealswith social media. I tried to define the types and basic function especially with respect forusing in common business. Advantage of its using in different levels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
Social networks and their impact on online retail and consumers behaviour
Kateryna Karielina -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
New media in corporate communication
Václav Králík -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
The role of New Media in a modern Marketing Communication
Anar Kabdylova
Název
Vložil
Vloženo
Práva