Postoj pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v základních školách – Dominika MURÁŇOVÁ
Dominika MURÁŇOVÁ
Bakalářská práce
Postoj pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v základních školách
Teachers' attitude to inclusive education in primary schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou postojů učitelů k inkluzivnímu vzdělávání v základních školách. Cílem práce je zjistit a analyzovat postoj pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v základních školách. Teoretická část se zaměřuje na vymezení inkluze a popisuje pojmy, které s tímto konceptem úzce souvisí. Dále jsou zde obsaženy legislativní dokumenty a blíže představen pojem postoje. Praktická část …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of teachers' attitudes towards inclusive education in primary schools. The aim of the thesis is to identify and analyse the attitude of teachers towards inclusive education in primary schools. The theoretical part focuses on the definition of inclusion and describes concepts closely related to this concept. Furthermore, legislative documents are included and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Kristýna Balátová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MURÁŇOVÁ, Dominika. Postoj pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v základních školách. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Spolupráce učitele a asistenta pedagoga při edukaci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Natálie Bartová
Název
Vložil
Vloženo
Práva