Dotační systém EU pro malé a střední podniky v ČR v období 2004-2006 a 2007-2013. – Miroslava Pavlová
Miroslava Pavlová
Diplomová práce
Dotační systém EU pro malé a střední podniky v ČR v období 2004-2006 a 2007-2013.
Grant system of EU for small and medium companies in Czech Republic in period 2004-2006 and 2007-2013
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá společnými a rozdílnými znaky současného Operačního programu Podnikání a inovace a jeho předchůdce Operačního programu Průmysl a podnikání. Je zaměřena zejména na identifikaci rozdílů v cílech, prioritách a jednotlivých programech podpory. Práce je koncipována do dvou hlavních částí. V teoretické části je stručně popsaná historie evropské integrace včetně hlavních cílů …víceAbstract:
This graduation work deals with common and differential signs of the present Operational programme Business and inovations and its predecessor Operational Programme Industry and business. It is focused especially on the identification of the differences in aims, priorities, and single programmes of the support . My work is framed in two main parts. The theoretical part briefly describes the history …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaroslava Burianová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLOVÁ, Miroslava. \textit{Dotační systém EU pro malé a střední podniky v ČR v období 2004-2006 a 2007-2013.}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/g9z0ea/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj nav.- Most
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík
Název
Vložil
Vloženo
Práva