Porovnání vnímání české značky a maloobchodní značky – Zdeňka Zavadilová
Zdeňka Zavadilová
Master's thesis
Porovnání vnímání české značky a maloobchodní značky
Comparing the Perception of Czech Brand and Private Brand
Anotácia:
Cílem mé diplomové práce bylo, pomocí vhodné metody, analyzovat, jak spotřebitelé vnímají klasickou českou značku ve srovnání s privátní značkou. Současně jsem chtěla zjistit, zda při nákupu dávají přednost známé značce výrobců nebo naopak značce maloobchodní. Pro potřeby výzkumu jsem si zvolila výrobky, u kterých jsem předpokládala, že je nakupuje většina domácností. Byly jimi sirupy maloobchodní …viacAbstract:
The aim of my master thesis was to analyse how consumers perceive typical Czech brand in comparison with private label by using applicable method. At the same time I also wanted to find out if they prefer well-known brand products produced by manufacturer or retailers´ private label products. For the purpose of the research I chose the products which I suppose are purchased by the majority of the households …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79434
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Markéta Zajarošová
- Oponent: Kateřina Maková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu
Jana Bednářová -
Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku
Petr Stránský -
Úloha maloobchodní značky v marketingové komunikaci obchodní firmy
Lenka Schettlová -
Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu
Tomáš Kysela -
Marketingová komunikace maloobchodní sítě COOP a návrh nových forem marketingové komunikace pro značku COOP
Jan Špetla -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Vlasta Šetelová -
Senzorická analýza rostlinného dezertu
Kristina Suková -
Senzorická analýza piva
Marek Jaroš