Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků – Zuzana Kisková
Zuzana Kisková
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků
Analysis of the Marketing Strategy of Tourism in Area Jeseníky
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové strategice cestovního ruchu v oblasti Jeseníků. Cílem práce je zjistit povědomí a názor účastníků cestovního ruchu na oblast Jeseníků a doporučit možný rozvoj cestovního ruchu v této oblasti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána proble-matika cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu a sním spojená …víceAbstract:
The subject of this bachelor's thesis is analysis of the marketing strategy of tourism in area Jeseníky. The aim is to identify awareness and opinion of tourists to the area Jeseníky and recommend possible development of tourism in this area. Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the issue of tourism, tourism marketing and marketing strategy. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2015
Zveřejnit od: 24. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kisková, Zuzana. Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.8.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 8. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec