Petra VOJTĚCHOVSKÁ

Bachelor's thesis

Public Relations a jejich praktické využití ve firmě Knauf Insulation, s.r.o.

Public Relations and their practical usage in the company Knauf Insulation, Ltd.
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce na téma Public relations bylo zjistit, jaké nástroje firma Knauf Insulation využívá při komunikaci s veřejností a jak na tuto firmu pohlíží veřejnost. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První kapitola je teoretická, zabývám se zde pojmem public relations. Ve druhé kapitole se věnuji firmě Knauf Insulation s.r.o., jejímu působení v Průmyslové zóně Krupka a uvádím nástroje …more
Abstract:
The aim of my bachelor's work on the topic of Public relations was to find out what tools the company Knauf Insulation uses when communicating with the public and how the company sees the public one. The work is divided into three main parts. The first chapter is theoretical, deals with the notion of public relations. In the second chapter, I am committing the company Knauf Insulation Ltd., its application …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VOJTĚCHOVSKÁ, Petra. Public Relations a jejich praktické využití ve firmě Knauf Insulation, s.r.o.. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing