Public Relations a jejich praktické využití ve firmě Knauf Insulation, s.r.o. – Petra VOJTĚCHOVSKÁ
Petra VOJTĚCHOVSKÁ
Bakalářská práce
Public Relations a jejich praktické využití ve firmě Knauf Insulation, s.r.o.
Public Relations and their practical usage in the company Knauf Insulation, Ltd.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce na téma Public relations bylo zjistit, jaké nástroje firma Knauf Insulation využívá při komunikaci s veřejností a jak na tuto firmu pohlíží veřejnost. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První kapitola je teoretická, zabývám se zde pojmem public relations. Ve druhé kapitole se věnuji firmě Knauf Insulation s.r.o., jejímu působení v Průmyslové zóně Krupka a uvádím nástroje …víceAbstract:
The aim of my bachelor's work on the topic of Public relations was to find out what tools the company Knauf Insulation uses when communicating with the public and how the company sees the public one. The work is divided into three main parts. The first chapter is theoretical, deals with the notion of public relations. In the second chapter, I am committing the company Knauf Insulation Ltd., its application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOJTĚCHOVSKÁ, Petra. \textit{Public Relations a jejich praktické využití ve firmě Knauf Insulation, s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/gae23k/.
Jak správně citovat práci
VOJTĚCHOVSKÁ, Petra. Public Relations a jejich praktické využití ve firmě Knauf Insulation, s.r.o.. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Etika v public relations
Adéla Vaverová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Public relations státního podniku Povodí Vltavy
Veronika Volfová -
Public relations a politické strany
David Janda