Bc. Martina Danielová

Bakalářská práce

CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem „CRM – řízení vztahu se zákazníky v praxi“, které budu aplikovat na mezinárodní kosmetickou společnost Oriflame. V teoretické části se práce zabývá seznámením se zákazníky, vznikem řízení vztahu se zákazníky (CRM), jaké má CRM zásady a typy a co použití CRM přináší podnikům. V aplikační části je použito marketingového výzkumu a metod pozorování, analýzy dokumentů …více
Abstract:
This bachelor work deals with the topic "CRM - Customer relationship management in practice", which I will apply to the international cosmetics company Oriflame. The theoretical part of the work include familiarization with customers, the emergence of customer relationship management (CRM), principles and types of CRM and business benefits of using CRM. In the application I use the method of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Gabriela Mádlová
  • Oponent: Ing. Jaroslava Hájičková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku