Bc. Martina Danielová

Bachelor's thesis

CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi

Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem „CRM – řízení vztahu se zákazníky v praxi“, které budu aplikovat na mezinárodní kosmetickou společnost Oriflame. V teoretické části se práce zabývá seznámením se zákazníky, vznikem řízení vztahu se zákazníky (CRM), jaké má CRM zásady a typy a co použití CRM přináší podnikům. V aplikační části je použito marketingového výzkumu a metod pozorování, analýzy dokumentů …more
Abstract:
This bachelor work deals with the topic "CRM - Customer relationship management in practice", which I will apply to the international cosmetics company Oriflame. The theoretical part of the work include familiarization with customers, the emergence of customer relationship management (CRM), principles and types of CRM and business benefits of using CRM. In the application I use the method of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2012
  • Supervisor: Ing. Gabriela Mádlová
  • Reader: Ing. Jaroslava Hájičková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management