CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi – Bc. Martina Danielová
Bc. Martina Danielová
Bakalářská práce
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem „CRM – řízení vztahu se zákazníky v praxi“, které budu aplikovat na mezinárodní kosmetickou společnost Oriflame. V teoretické části se práce zabývá seznámením se zákazníky, vznikem řízení vztahu se zákazníky (CRM), jaké má CRM zásady a typy a co použití CRM přináší podnikům. V aplikační části je použito marketingového výzkumu a metod pozorování, analýzy dokumentů …víceAbstract:
This bachelor work deals with the topic "CRM - Customer relationship management in practice", which I will apply to the international cosmetics company Oriflame. The theoretical part of the work include familiarization with customers, the emergence of customer relationship management (CRM), principles and types of CRM and business benefits of using CRM. In the application I use the method of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/nw0yx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Gabriela Mádlová
- Oponent: Ing. Jaroslava Hájičková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane