Úloha reklamy v řízení podniku – Bc. Elizaveta Ziborova
Bc. Elizaveta Ziborova
Bakalářská práce
Úloha reklamy v řízení podniku
The advertising role in the company management
Anotace:
ZIBOROVA, Elizaveta. Úloha reklamy v řízení podniku [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2018. Celkový počet stran 52. Bakalářská práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části se zabývám marketingem obecně, ale máme reklamu, než jedním s klíčových článků, které přispívají k prosperitě firmy. Je tvořena přehledem odborných znalostí o problematice …víceAbstract:
ZIBOROVA, Elizaveta. The advertising role in the company management [Bachelor‘s Dissertation] The Institute of Hospitality Management. Prague: 2018. Total page count 52. Bachelor thesis consists of theoretical, analytical and design part. In the theoretical part, I deal with marketing in general. It consists of an overview of the professional knowledge of advertising. Without a good planned, assembled …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/drf81/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZIBOROVA, Elizaveta. \textit{Úloha reklamy v řízení podniku}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/gak352/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková