Sociální komunikace jako základ obchodních dovedností – Damián Šimeček
Damián Šimeček
Bachelor's thesis
Sociální komunikace jako základ obchodních dovedností
Social comunication as cornerstone of business skills
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na sociální komunikaci, jako základ obchodních dovedností. Popisuje sociální komunikaci, obchod, techniky vyjednávání a psychologii prodeje. V praktické části budou zpracovány rozhovory s pěti respondenty z různých oborů s různými povoláními, aby v bakalářské práci byla vyobrazena, co největší rozmanitost odpovědí s cílem získat odpovědi na výzkumné otázky. Závěr bakalářské …viacAbstract:
The bachelor's thesis is focused on social communication as the basis of business skills. Describes social communication, business, negotiation techniques and sales psychology. In the practical part, interviews with five respondents from different fields with different professions will be processed, so that the greatest possible variety of answers can be depicted in the bachelor's thesis in order to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/yx0t6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2023
- Vedúci: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan
Ahmad Tamim Rashed -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Sociální komunikace - kapitoly z psychologie prodeje
Jana TÓTHOVÁ -
Psychologie prodeje. Psychologická analýza efektivní komunikace se zákazníkem/klientem.
Eliška TICHÁ -
Reklamní předměty z pohledu psychologie
Lucie Kaválková -
Osobní prodej - efektivní nástroj prodeje
Julie Jílková