Jan Machalka
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace Divadla na cucky
Marketing Communication of Divadlo na cucky
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingových komunikací olomouckého Divadla na cucky. V teoretické části se věnuje základním pojmům a poznat-kům dané problematiky. Dále je uveden popis Divadla na cucky a jeho marketingového a komunikačního mixu. V souladu s výsledky provedeného výzkumu formou dotazníkového šetření je provedena SWOT analýza a následně autor formuluje vlastní …moreAbstract:
This thesis deals with marketing and marketing communications of Divadlo na cucky. At first there are determined essential characteristic of selected area. Then there is description of Divadlo na cucky and it´s marketing and communication mix. In accordance with the results of survey there is SWOT analysis and author´s suggested proposials for changes in theatre´s communication strategy.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Machalka, Jan. Marketingová komunikace Divadla na cucky. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko