Marketing communication of Koryna company – Bc. Jurij Dobrjanskyj
Bc. Jurij Dobrjanskyj
Diplomová práce
Marketing communication of Koryna company
Marketingová komunikace společnosti Koryna
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení stávající marketingové komunikace vybraného podniku, založené na firemní marketingové strategii. Samotná práce je rozdělená na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou popsány a vysvětleny základní metody a způsoby marketingové komunikace. Praktická část popisuje aktuální marketingovou komunikaci vybrané firmy a doporučení, …víceAbstract:
The main goal of this master's thesis is the evaluation of the marketing communication of a selected company based on the firm's marketing strategy. The thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and the second is practical. In the theoretical part, basic marketing methods are described and explained. The practical part contains a description of the actual marketing communication …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program / obor:
Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Advertisement-new phenomenon of communication
Kanan Baghirov -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Alexandra Mandová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Petrovská Petrovská -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
Andrea Lukešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva