Marketing communication of Koryna company – Bc. Jurij Dobrjanskyj
Bc. Jurij Dobrjanskyj
Master's thesis
Marketing communication of Koryna company
Marketingová komunikace společnosti Koryna
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení stávající marketingové komunikace vybraného podniku, založené na firemní marketingové strategii. Samotná práce je rozdělená na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou popsány a vysvětleny základní metody a způsoby marketingové komunikace. Praktická část popisuje aktuální marketingovou komunikaci vybrané firmy a doporučení, …moreAbstract:
The main goal of this master's thesis is the evaluation of the marketing communication of a selected company based on the firm's marketing strategy. The thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and the second is practical. In the theoretical part, basic marketing methods are described and explained. The practical part contains a description of the actual marketing communication …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2015
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOBRJANSKYJ, Jurij. \textit{Marketing communication of Koryna company}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2015. Available from: https://theses.cz/id/gb7an8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesMaster programme / field:
Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions
Theses on a related topic
-
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Advertisement-new phenomenon of communication
Kanan Baghirov -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Alexandra Mandová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Petrovská Petrovská -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
Andrea Lukešová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses gb7an8 gb7an8/5
2/1/2015