Měření spokojenosti zákazníků se službami lyžařského střediska – Mária Grončáková
Mária Grončáková
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků se službami lyžařského střediska
Measuring Customer Satisfaction with the Services of a Ski Resort
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb poskytovaných v lyžařském středisku. V teoretické části budou vysvětleny základní pojmy jako kvalita, zákazník nebo služba, které souvisí s danou problematikou. Další kapitola je věnována charakteristice lyžařského střediska Veľká Rača. V praktické části jsou analyzovány data, která byla získána z dotazníkového šetření. V této …víceAbstract:
This thesis is concerned with the measurement of customer satisfaction with the quality of services provided by the ski resort. In the theoretical part of explaining basic concepts such as quality, client, service, or that are related to the main topic. The next chapter is devoted to the characteristics of the ski resort Velka Raca. In the practical part of the analysed data, which were obtained from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/118118
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Pavel Blecharz
- Oponent: Ludmila Škrobánková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Spokojenost zákazníků v letecké společnosti Travel Service při uplatňování náhrady škody
Simona Koblihová -
Marketingová komunikace letecké společnosti Travel Service
Monika Dufková -
Rozšíření Self-Service Business Intelligence nástroje o nová data
Martina Plačková