Aplikace nových forem marketingu – Bc. Patrik Podskalský
Bc. Patrik Podskalský
Bachelor's thesis
Aplikace nových forem marketingu
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingové činnosti společnosti Apple Inc., popsat nové trendy v marketingové komunikaci a následně navrhnout opatření, které by měli efektivní vliv na marketing společnosti. První část práce se zaměřuje na teoreticko-metodický základ. Druhá část je zaměřená na aplikační formu. V teoreticko-metodické části jsou informace o znalostech marketingu – marketingový …viacAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyse marketing actions of Apple Inc. company, describe new trends in marketing comminaction and create new effective ways of modern marketing aproach. The first part is theory based concept of marketing and the second part is related to application form. There is knowledge based information in the theory part – marketing mix, marketing communiaction, tools …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ka4ij/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
- Vedúci: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Lifestyle and Consumer Culture: “Freelance as a new form of lifestyle”
Hanna Nimchuk -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
Marie Žatková -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Veronika Kuchárová