Kwaliteit van de communicatie met klanten in Tsjechische informatiecentra en Nederlandse VVV's – Kristina PAJEROVÁ
Kristina PAJEROVÁ
Bakalářská práce
Kwaliteit van de communicatie met klanten in Tsjechische informatiecentra en Nederlandse VVV's
Quality of communication with customers in the Czech information centres and Dutch VVV's
Anotace:
Tato bakalářská práce mapuje a porovnává na základě dotazníkového výzkumu kvalitu komunikace se zákazníky v českých informačních centrech a v pobočkách nizozemských VVV. V práci jsou zmíněny také možné příčiny získaných výsledků a jsou navrhována možná pokračování výzkumu.Abstract:
This bachelor's thesis charts and compares the quality of communication with customers in information centres of the Czech Republic (TICs) and the Netherlands (VVVs). The comparision is based on a questionnaire survey. Possible causes of the survey outcomes are mentioned and potential follow-ups of the research are proposed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Zveřejnit od: 4. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Markéta Kluková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAJEROVÁ, Kristina. \textit{Kwaliteit van de communicatie met klanten in Tsjechische informatiecentra en Nederlandse VVV's}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/gdz300/.
Jak správně citovat práci
PAJEROVÁ, Kristina. Kwaliteit van de communicatie met klanten in Tsjechische informatiecentra en Nederlandse VVV's. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Praktická nizozemská filologie
Práce na příbuzné téma
-
Het toeristisch imago van Nederland
Kateřina Langrová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Victoria Shestakova -
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Petra Syrová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Ilia Skirdov
Název
Vložil
Vloženo
Práva