Vliv moderních komunikačních a sociálních sítí na umístění mladých lidí na trhu práce – Hana Wagnerová
Hana Wagnerová
Bakalářská práce
Vliv moderních komunikačních a sociálních sítí na umístění mladých lidí na trhu práce
The impact of modern communication and social networks on the placement of young people in the labor market
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o využití moderních komunikačních a sociálních sítí mezi mladými lidmi v pracovním prostředí. V teoretické části práce jsou tyto sítě charakterizovány, vymezeny konkrétními zástupci a jsou zde zmíněny způsoby jejich využití nejen mladými uchazeči, ale i personalisty a zaměstnavateli, a jsou uvedena rizika s jejich využíváním spojená. Poznatky z teoretické části práce …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of modern communication and social networks an their impact on young people in the labor market. In the theoretical part of the thesis, these networks are characterized, defined by their representatives and I speak here about possibilities of their use by young applicants, personnel and employers and also about the risks associated with their use. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69829
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Zuzana Hubinková
- Oponent: Alois Surynek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69829
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communication and its social implications
Andrea Machciniková -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Komunikační a sociální sítě v řízení firem a jejich vliv na zaměstnance ve firmě XY
Ondřej Hliba -
Komunikační a sociální sítě v řízení firem a jejich vliv na zaměstnance
Palina Maliarenka -
Vliv internetu a sociálních sítí na oblast komunikace a vytváření mezilidských vztahů u dětí a mládeže
Šárka Hauptová -
Specifika young adult literatury
Veronika Kubecová