Bc. Miroslava Bicková

Bakalářská práce

CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi

Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky pomocí CRM systému. Práce vymezuje pojem a vývoj CRM a aplikaci v praxi. Tato problematika byla analyzována v nástrojářské firmě Todorov, kdy je sledováno složení jejich zákazníků, vyhodnocení vztahu k nim a dále přístup k jednotlivým skupinám zákazníků. Je zde zahrnutý i návrh možnosti řešení efektivnějšího řízení vztahu se zákazníky.
Abstract:
The bachelor work is focused on customer relationship management via CRM system. The work defines the CRM term and its development and application in practice. This dilemma was analyzed in tool room company Todorov, where composition of its costumers was being monitored as well as evaluation of relationship to customers and its attitude to particular groups of customers.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Gabriela Mádlová
  • Oponent: Ing. Daniela Jindrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku