CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi – Bc. Miroslava Bicková
Bc. Miroslava Bicková
Bakalářská práce
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky pomocí CRM systému. Práce vymezuje pojem a vývoj CRM a aplikaci v praxi. Tato problematika byla analyzována v nástrojářské firmě Todorov, kdy je sledováno složení jejich zákazníků, vyhodnocení vztahu k nim a dále přístup k jednotlivým skupinám zákazníků. Je zde zahrnutý i návrh možnosti řešení efektivnějšího řízení vztahu se zákazníky.Abstract:
The bachelor work is focused on customer relationship management via CRM system. The work defines the CRM term and its development and application in practice. This dilemma was analyzed in tool room company Todorov, where composition of its costumers was being monitored as well as evaluation of relationship to customers and its attitude to particular groups of customers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/edadh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Gabriela Mádlová
- Oponent: Ing. Daniela Jindrová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane