Komunikativní kompetence žáků a jejich rozvoj ve výuce českého jazyka – Gabriela CHUPÁČOVÁ
Gabriela CHUPÁČOVÁ
Diplomová práce
Komunikativní kompetence žáků a jejich rozvoj ve výuce českého jazyka
The communicative competences of pupils and their development in Czech Language Teaching
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá problematikou komunikativních kompetencí žáků a jejich rozvojem ve výuce českého jazyka. V teoretické rovině popisuje komunikaci ve škole a komunikativní klíčové kompetence žáků uváděné v rámcových vzdělávacích programech jako kurikulárních dokumentech našeho školství. Empirická část práce vychází z výzkumného šetření realizovaného mezi učiteli jazyka českého a …víceAbstract:
The presented master thesis deals with problems of the pupils´ communicative competences and their development in Czech language teaching. In the theoretical plane it describes communication at school and pupils´ communicative key competences, which are introduced in general educational programmes as curricular documents in our educational system. The inquirial part of this thesis comes out of research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2012
Zveřejnit od: 27. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2012
- Vedoucí: Doc. PhDr. Eva Jandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHUPÁČOVÁ, Gabriela. Komunikativní kompetence žáků a jejich rozvoj ve výuce českého jazyka. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 6. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství německého jazyka a literatury pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Komunikativní klíčová kompetence a příležitosti k jejímu rozvíjení ve výuce vlastivědy
Barbora Šicová