Bc. Renata Lhotková

Master's thesis

Aktivizace žáků v hodinách anglického jazyka

Activating learners in an English language class.
Abstract:
This thesis deals with the issue of activating learners in an English language class. It is divided into a theoretical and practical part. The main aim of the theoretical part is to introduce and define essential concepts concerning activating learners. Participants of active learning are introduced, target learners and their problems are defined, activating methods and teaching aids are put into context …more
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá aktivizací žáků v hodinách anglického jazyka. Celá práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Hlavním cílem teoretické části je představit a definovat klíčové pojmy týkající se aktivizace žáků. Nejprve jsou představeni účastníci aktivního učení, dále pak jsou definováni cíloví žáci a jejich problémy. Do kontextu jsou zasazeny aktivizační metody a učební pomůcky …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2017
  • Supervisor: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D., Mgr. Helena Zitková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Lhotková, Renata. Aktivizace žáků v hodinách anglického jazyka. Pardubice, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická