Valentina Čotková

Bachelor's thesis

Spolupráce s influencery jako klíč k úspěšné marketingové strategii a návrh na její využití ve zvolené společnosti

Cooperation with Influencers as a Tool for a Successful Marketing Strategy and a Proposal for Its Application in the Selected Company
Abstract:
Zaměření této bakalářské práce je na téma spolupráce s influencery na sociálních sítích. V teoretické části jsem na základě studia odborné literatury a článků uvedla základní informace o influencer marketingu, využívané metody, postupy a strategie, které pomohou k vytvoření úspěšné marketingové kampaně s influencery. Cílem praktické části bylo vytvoření návrhu marketingové strategie ve spolupráci s …more
Abstract:
The focus of this thesis is on the topic of cooperation with influencers on social networks. In the theoretical part, based on the study of literature and articles, I introduced basic information about influencer marketing, used methods, procedures and strategies that will help to create a successful marketing campaign with influencers. The aim of the practical part was to create a marketing strategy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Nikola Vykydalová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Čotková, Valentina. Spolupráce s influencery jako klíč k úspěšné marketingové strategii a návrh na její využití ve zvolené společnosti. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics