Tvorba digitálního vzdělávacího materiálu pro předmět Informační a komunikační technologie – Miroslav SRBA
Miroslav SRBA
Diplomová práce
Tvorba digitálního vzdělávacího materiálu pro předmět Informační a komunikační technologie
Creation of digital educational material for the subject ICT
Anotace:
Cílem práce je navrhnout a vytvořit digitální vzdělávací materiál pro rozvoj vybraných digitálních kompetencí v informačních a komunikačních technologiích. Vzdělávací materiál bude zaměřen na rozvoj dvou až tří vybraných digitálních kompetencí. Obsahově bude pokrývat vybrané oblasti informačních a komunikačních technologií na 2. stupni základní školy. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou …víceAbstract:
The aim of the thesis is to design and create digital educational material for the development of selected digital competences in information and communication technologies. The educational material will focus on the development of two to three selected digital competences. It will cover selected areas of information and communication technologies at the 2nd primary school. The thesis is divided into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SRBA, Miroslav. Tvorba digitálního vzdělávacího materiálu pro předmět Informační a komunikační technologie. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství informačních a komunikačních technologií pro 2. stupeň ZŠ (jednooborové studium)
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová