Bc. Romana VESELÁ

Master's thesis

Učební strategie u žáků s SPU se zaměřením na výuku čtení a psaní.

Learning strategies for students with specific disabilities of learning specialy intent on reading and writing
Abstract:
Tématem této diplomové práce je: Učební strategie u žáků se specifickými poruchami učení se zaměřením na výuku čtení a psaní. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozčleněna do 3 hlavních kapitol, kde zpracovávám poznatky ze získané literatury. V první kapitole stručně charakterizuji historický vývoj písma, dějiny metodiky čtení a psaní, popisuji nejrozšířenější současné …more
Abstract:
The theme of this thesis is: Teaching strategies for pupils with specific learning disabilities, focusing on teaching reading and writing. It is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is divided into three main chapters, where I usethe knowledge gained from the literature. The first chapter briefly describes the historical development of the font, the history ofreading and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2011
Accessible from:: 8. 7. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 8. 2011
  • Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VESELÁ, Romana. Učební strategie u žáků s SPU se zaměřením na výuku čtení a psaní.. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.7.2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 8. 7. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta