Zpětná vazba absolventů bakalářského studia na OA T. Bati a VOŠE Zlín – Veronika ANČINCOVÁ
Veronika ANČINCOVÁ
Bakalářská práce
Zpětná vazba absolventů bakalářského studia na OA T. Bati a VOŠE Zlín
Feedback of Bachelor´s Degree Programme Graduates at Tomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlin
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je získat zpětnou vazbu bývalých absolventů bakalářského studia na OA T. Bati a VOŠE Zlín a analyzovat její výsledky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsáno prostředí školy, převážně její zákazníci a klienti, definován marketingový výzkum a jeho jednotlivé kroky. Dále jsou charakterizovány metody marketingového výzkumu a základní …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to obtain feedback of former bachelor´s degree programme graduates at Tomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlín and to analyse its results. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the environment of school, especially its customers and clients, and defines marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ANČINCOVÁ, Veronika. Zpětná vazba absolventů bakalářského studia na OA T. Bati a VOŠE Zlín. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum v online prostředí
Petr Jelínek -
Optimalizace online kampaní ve vybrané firmě
Matěj Šimeček -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková