Veronika ANČINCOVÁ

Bachelor's thesis

Zpětná vazba absolventů bakalářského studia na OA T. Bati a VOŠE Zlín

Feedback of Bachelor´s Degree Programme Graduates at Tomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlin
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je získat zpětnou vazbu bývalých absolventů bakalářského studia na OA T. Bati a VOŠE Zlín a analyzovat její výsledky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsáno prostředí školy, převážně její zákazníci a klienti, definován marketingový výzkum a jeho jednotlivé kroky. Dále jsou charakterizovány metody marketingového výzkumu a základní …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to obtain feedback of former bachelor´s degree programme graduates at Tomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlín and to analyse its results. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the environment of school, especially its customers and clients, and defines marketing research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Růžena Vorlová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ANČINCOVÁ, Veronika. Zpětná vazba absolventů bakalářského studia na OA T. Bati a VOŠE Zlín. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing