Ing. Alena Ludvíková, DiS.

Bachelor's thesis

Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v České spořitelně, a.s.- sektor finančních služeb

Sales Promotion as a Tool of Integrated Marketing Communication in Česká spořitelna, a.s. - Sector of Financial Services
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je „Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace“ v České spořitelně, a.s. působící v sektoru finančních služeb. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována problematice podpory prodeje a popisu marketingové komunikace především v souvislosti s marketingovou kampaní. V praktické části jsou detailněji rozebrány …more
Abstract:
This thesis is focused on “Sales promotion as a tool of integrated marketing communication” in Česká spořitelna a.s., acting in financial services sector. My study is divided in two parts: theoretical and practical. The theory is aimed at sales promotion and marketing communication description mainly in context with marketing campaign. In practical part, three chosen campaigns of investment products …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní