Význam malých a středních podniků v kontextu regionálního rozvoje – Bc. Dominika Fialová
Bc. Dominika Fialová
Master's thesis
Význam malých a středních podniků v kontextu regionálního rozvoje
The importance of small and medium enterprises in the Vysočina region
Anotácia:
Diplomová práce věnuje pozornost malým a středním podnikům a ukazatelům regionálního rozvoje. Cílem práce je zhodnocení výkonnosti malých a středních podniků zpracovatelského průmyslu v kraji Vysočina v kontextu rozvoje regionu. Práce je rozdělena na dvě části. V první části je zpracována literární rešerše, která slouží jako základ pro výzkumnou část. Druhá část je tvořena samotným výzkumem. Nejprve …viacAbstract:
The diploma thesis pays attention to small and medium-sized enterprises and indicators of regional development. The aim of the thesis is to evaluate the performance of small and medium-sized enterprises of the processing industry in the Vysočina region in the context of the development of the region. The work is divided into two parts. In the first part, a literature review is prepared, which serves …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2023
- Vedúci: Ing. Zuzana Svobodová, Ph.D.
- Oponent: Radka Redlichová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIALOVÁ, Dominika. \textit{Význam malých a~středních podniků v~kontextu regionálního rozvoje}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ghis3p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesMaster programme:
Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík