Rahul Verma

Master's thesis

Social Media Marketing Effect on Consumer Behaviour

Abstract:
The impact of social media marketing on consumer behavior is examined in this thesis, with particular attention paid to the ways in which strategies such as social media advertising, content marketing, and influencer marketing affect attitudes and purchase intentions. Instagram is identified as a crucial medium for involvement by the study using primary data from consumer surveys and a review of the …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 2. 2025
  • Supervisor: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
  • Reader: Jana Kanalošová, externi

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.