Marketingový mix společnosti FunCity, s.r.o. – Bc. Jan Louka
Bc. Jan Louka
Diplomová práce
Marketingový mix společnosti FunCity, s.r.o.
Marketing mix of FunCity, s.r.o.
Anotace:
Předmětem diplomové práce Marketingový mix společnosti FunCity, s.r.o. je popis a zejména následné vyhodnocení marketingového mixu společnosti, a to s ohledem na specifika, jež přináší činnost produkční agentury. Teoretická část využívá poznatků získaných z odborné literatury zaměřené na segment marketingu. Praktická část poté přináší analýzu současného marketingového mixu společnosti, a to pomocí …víceAbstract:
The subject of the thesis ‘Marketing mix of the company FunCity,s.r.o.’ is a description and particularly evaluation of marketing mix of the company. Also with regard to the specifics which the activity of production agency brings. The theoretical part uses the knowledge gained from the scientific and professional literature focused on the segment of marketing. The practical part provides an analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s9uuq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
Denisa KUNYTOVÁ -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
Taťána Tellerová -
A Marketing Mix Analysis of DV Buddy in Order to Increase Competitiveness
Michal Bém -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků