Bc. Jan Louka
Master's thesis
Marketingový mix společnosti FunCity, s.r.o.
Marketing mix of FunCity, s.r.o.
Abstract:
Předmětem diplomové práce Marketingový mix společnosti FunCity, s.r.o. je popis a zejména následné vyhodnocení marketingového mixu společnosti, a to s ohledem na specifika, jež přináší činnost produkční agentury. Teoretická část využívá poznatků získaných z odborné literatury zaměřené na segment marketingu. Praktická část poté přináší analýzu současného marketingového mixu společnosti, a to pomocí …moreAbstract:
The subject of the thesis ‘Marketing mix of the company FunCity,s.r.o.’ is a description and particularly evaluation of marketing mix of the company. Also with regard to the specifics which the activity of production agency brings. The theoretical part uses the knowledge gained from the scientific and professional literature focused on the segment of marketing. The practical part provides an analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s9uuq/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Tereza Dvořáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
Denisa KUNYTOVÁ -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
Taťána Tellerová -
A Marketing Mix Analysis of DV Buddy in Order to Increase Competitiveness
Michal Bém -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků