Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby – Eliška MALÁ
Eliška MALÁ
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Factors influencing consumer decision-making process when purchasing chosen goods or services
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu mobilního telefonu. Cílem práce bylo zjištění nejdůležitějších faktorů, které mají na nákup zásadní vliv. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, které jsou klíčové pro pochopení problematiky rozhodovacího procesu. Pro zjištění hlavních faktorů byl proveden marketingový výzkum …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on factors that influence customer's purchasing decision- making process while buying a mobile phone. The aim of the thesis was to find out the most important factors that significantly influence the purchase. The partial aim was to determine the role of brick- and- mortar shops these days and how the trend of showrooms is seen by the customers. In the theoretical part the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Zelenka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MALÁ, Eliška. \textit{Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/gi4a2a/.
Jak správně citovat práci
MALÁ, Eliška. Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Kristýna PÁTKOVÁ -
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu exotické dovolené
Nicoletta KALINOVÁ